сервис ФИЛОСОФИЯсы

Қамқорлық, зейін, эмпатия – күнделікті өмірдің барлық саласындағы негізі.

Адамдар арасындағы байланыс пен өзара көмектің маңыздылығын көрсететін көптеген жолдары бар. Бүгін біз бұл туралы айтатын боламыз, бірақ алдымен тұрғындарының сәлемін жолдағымыз келеді...

Сізге рақмет!
СЕРВИс философиясы

Даму күрделі және көп қырлы процесс.

Ол экономика мен саясаттан, мәдениет пен экологияға дейінгі көптеген аспектілерді қамтиды. Оның мақсаты – ұрпақтың тұрақты және гүлденген болашағын қамтамасыз ету. Жапония таңғажайып жол көрсетті.

Неліктен олар жетістікке жетті?

  • МЭЙВАКУ

    бұл адамның өзін ғана ойлаған кездегі, айналасындағы адамдарға тудыратын уайымы, ыңғайсыздығы


    Біреуге ауыртпалық түсірмеу

    Қолайсыздық тудырмау үшін



  • МОНОДЗУКУРИ

    Жасампаздық өнері,. Әр мамандық – өнер. Олар өз шеберліктерін шеберліктің жоғары деңгейіне дейін шыңдайды.

    Кемелділікке ұмтылу



  • МОТТАЙНАЙ

    Қалдықтарды азайтуға және табиғатқа мұқият қарауға шақыратын философия мен өмір салты.



    Біз әлемге қамқорлық жасаймыз
  • ОМОИЯРИ
    Бұл риясыз, мүддесіз, белсенді жанашырлық. Өзіңізді басқа біреудің орнына қойып, оған не қажет екенін түсініп, оны жақсы сезінетіндей әрекет етіңіз.
    Адам және қарым-қатынас құндылық
ФИЛОСОФИЯ СЕРВИса

Біз де істей аламыз. Біздің компания бағалайды: Трансформация ONE BI

Біз тек озық әлемдік тәжірибені таңдаймыз. Біз командаға

құндылықтарымыз бен көзқарастарымызды бөлісетін ең жақсы адамдарды таңдаймыз. Біз болашақты бірге жасаймыз...

  • ӘДЕПТІЛІК
    әрбір әрекетте
    • Біз өз клиенттерімізге, серіктестерімізге және қоғамға берген уәделерімізді орындаймыз
    • Біз сөзімізде тұрамыз және мінсіз беделге ұмтыламыз
    • Біз қарым-қатынасымызда этиканы сақтаймыз, ниетімізде адал және өзімізге деген көзқарасымызда қарапайымбыз
  • КЛИЕНТТІҢ БАҚЫТЫ
    біздің күш-жігеріміздің негізінде
    • Клиент риза болса, біз дұрыс өмір сүріп жатырмыз
    • Біз клиенттің үмітінен асып түсуге тырысамыз
    • Біз клиенттерге бізге қалай қарағымыз келсе, солай қараймыз.
  • КАЙДЗЕН
    өмір салты ретінде
    • Сапаны үздіксіз жақсартуға міндеттеме Үздіксіз даму
    • Инновация арқылы жетілдіру
  • УАҚЫТТАН ОЗАТЫН ЕҢ
    үздік команда
    • Жақсылықты жасайтын ең бірінші болыныз
    • Іс-әрекеттегі шешімділік пен жауапкершілік
    • Өзара сыйластық, шынайылық, еңбегін мойындау

  • НӘТИЖЕГЕ ӘКЕЛЕТІН
    көп еңбек
    • Еңбекқорлық пен тәртіп – мінсіздіктің негізі
    • Өзіңіз жақсы көретін нәрсеге деген құштарлықпен және сенім
    • Ең жақсы нәтижеге қол жеткізуге құмарлық

Біздің бейнеміз сіздің әрекеттеріңіз

Қызметкерлердің нашар жұмысы компанияның имиджіне нұқсан келтіріп, тұтынушылардың наразылығын тудырады және оның беделіне нұқсан келтіреді. Бұл әсіресе әлеуметтік желілерге қатысты.

  • 711 позитивті (оң)
    Қызмет көрсетудің барлық салаларындағы жұмыс үшін
  • 628 негативті (теріс)
    Қауіпсіздік, тазалық және қызметкерлермен қарым-қатынастың сапасы туралы
  • 76 бейтарап
    Адамдар ешқандай нақты байланыссыз компания туралы жазған

Қателескенді сынамаймыз; біз процесті кінәлаймыз, ондағы кемшіліктерді табамыз, қатенің қайталану мүмкіндігін қалдырмаймыз. Бір қателіктен клиент өнімге көңілі толмайды (100 - 1 = 0), бірақ жақсы орындалған жұмыс үшін 99% белгілеуді ұмытпаймыз.

Өз ісін жақсы көретін адамдар бар...
«Мен жай сыпырушы емеспін,
Мен ауланың сақтаушысымын деп ойлаймын»
Мен тазалайтын жолдың бойымен әр саланың адамдары жүреді. Негізінде мен оларға тегіс жолмен жүруге көмектесемін. Тұрғындардың барлығы қуанбайды, анда-санда арыз-шағымдар болып жатады, бірақ мен шағымдарды сый ретінде қабылдаймын.
Тұрғын ашуланса, наразы болса, тіпті айғайласа...

Мен оны мұқият тыңдаймын.

Мен оның сөзін бөлсем, ол одан сайын айқайлай бастайды. Егер ол өзін ұстай алмаса, ол қазірдің өзінде де нашар сезінеді.

Мен оған жанашырлық танытып, онымен келісемін.
Тұрғынға мен оның пікірімен бөлісетінімді, және ол анықтаған мәселені көруім маңызды.
Мен жағдайды түзету үшін қолымнан келгеннің бәрін жасаймын деп уәде беремін.
Бұл жерде бастысы ұмытпау керек)))) Жұмыс көп. Мен әдетте не істеу керектігін және не уәде бергенімді жазамын. Мен сөзімде тұрғанды ​​ұнатамын.
Wow Сервис
Қарапайым сөзбен айтқанда, бұл адам күтпеген нәрсе, бірақ, мысалы, негізгі қызметті пайдалану арқылы алады
  • Жұмыс орнында ұйықтап жатқан қызметкерді көру - қызмет көрсетуге сәйкес келмейді. Тұрғынның көңілі қалады.
    Өкінішке орай, біз жұмыс орнында ұйқы туралы үнемі хабарлаймыз. Есіңізде болсын, тұрғындар өз қауіпсіздігін СІЗГЕ сенеді. Сіз қорғаушыларсыз!
  • Таза, мінсіз киінген күзетшіні кесте бойынша қатаң түрде айналымда көру - Wow Service! Тұрғын бақытты болады.
    Егер адам өзіне қамқорлық жасай алса, оған көбірек сенім артуға болады
  • Тазалауды, қауіпсіздікті және жөндеуді көру қызмет алуды білдіреді. Тұрғын үшін бұл қалыпты жағдай.
    Әрине, жұмысымыздың ақысын аламыз. Сіз жұмыс істеп жатқанда, сіз оған назар аударатыныңызды түсінеміз.
  • Тұрғынды күлімдеп, қарсы алған қызметкер - Wow Service! Тұрғын бақытты болады.
    Бірақ жай ғана күліп, сәлемдесу ӘЛЕМДІ нұрландырады.

  • Тұрғындар жақсы қызмет көрсету үшін ақша төлейді. Олар сізге сенеді — бұл Қызмет.

    Ар-ожданға сай жұмыс істеп, егжей-тегжейлі мұқият болайық.

  • Сіздің міндетіңізден тыс тұрғынға көмектесу - бұл Wow қызметі. Тұрғын риза болады.
    Вы душа дома, не бойтесь сделать больше, помочь жителю если он не справляется сам. Сіз үйдің жанысыз! көп нәрсе жасаудан қорықпаңыз, тұрғын өз тарапынан істей алмаса, көмектесіңіз.

Wow қызметін ұсынатын адамдар қазірдің өзінде бар.

Біз сіздің әріптестеріңіздің әңгімелерімен бөліскіміз келеді; мүмкін олар сізді де шабыттандырады және сізді көп нәрсені істеуге талпындырады...

Оның бізге көмектескені жақсы болды
Достарыммен аулада далада ойнап жүргенде доп торға қадалып қалды, оны мүлдем шығара алмадық. Сол кезде күзетші Серік ағай шығып, оны шығаруға көмектесті. Сол үшін оған ризамын.


Бейне көру
Этикалық кодекс: Кәсіби мінез-құлық принциптері мен құндылықтары
Компанияның Этикалық кодексі – адалдық, жауапкершілік және әріптестерге, клиенттерге және серіктестерге құрмет стандарттарын анықтайтын қағидалар мен мінез-құлық нормаларының жиынтығы. Ол қызметкерлерге әртүрлі жағдайларда этикалық шешімдер қабылдауға және корпоративтік мәдениетті нығайтуға көмектесетін нұсқаулық ретінде қызмет етеді.
Этикалық кодекстін негізгі ережелері
  • Тыйым салынған кәсіпкерлік қызмет
    Қайырымдылық, педагогикалық, ғылыми және шығармашылық қызметті қоспағанда, қызметкерлер жұмыс берушінің жазбаша келісімінсіз кәсіпкерлік қызметпен айналыса алмайды немесе коммерциялық ұйымдарды басқаруға қатыса алмайды.
    1
  • Мүдделер қақтығысын болдырмау
    • Серіктестермен тек компанияның мүддесі үшін өзара әрекеттесу.
    • Компанияның серіктестерінен жеңілдіктер (ақша, қызметтер, сыйлықтар) алуға тыйым салынады.
    • Компанияға, клиенттерге немесе серіктестерге зиян келтірмеу.
    • Алдын ала рұқсатсыз туыстарын немесе достарын жұмысқа алуға тыйым салынады.
    2
  • Тыйым салынған әрекеттер
    • Еншілес компаниялармен келісім-шарттар жасауға тыйым салынады.
    • Бәсекелес компаниялардың акцияларын иеленуге тыйым салынады.
    • Егер ол жеке мүдделерге қатысты болса, кәсіпорынның қызметіне қатысты ұйымдармен жұмыс істеуге тыйым салынады.
    3
  • Құмар ойындар
    Ақшаға немесе құндылықтарға құмар ойындарға қатысуға, сондай-ақ қатысуды жасыру үшін алдыңғы тұлғаларды пайдалануға қатаң тыйым салынады.
    4
  • Көпшілік алдында сөйлеу
    "BI Group" Холдингінің қызметіне қатысты көпшілікке арналған барлық шығулар компанияның PR және жарнама бөлімімен алдын ала мақұлдануы тиіс.
    5
  • Ресми құжаттар мен ақпараттың құпиялылығы
    Қызметкерлер ресми құжаттарды немесе ақпаратты, егер бұл олардың қызметтік міндеттеріне қатысты болмаса, үшінші тұлғаларға жария етпеуі керек. Бұл ресми құжаттарға да, олардың жұмысы барысында алынған ақпаратқа да (мысалы, клиенттер немесе келісімшарттар туралы ақпарат) қатысты.
    6
  • Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын сақтау
    Қызметкерлер ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтауға және жеке қажеттіліктер үшін корпоративтік ресурстарды (компьютерлер, интернет, электрондық пошта және жүйелер) пайдаланбауға міндетті.
    7
  • Құпия ақпаратты жария етпеу
    Қызметкерлер ақпаратты жария етпеу туралы келісімнің талаптарын орындауға және олар компанияда жұмыс істемейтін болса да, қызметтік құпияны жария еткен жағдайда компанияға келтірілген шығынды өтеуге міндетті.
    8
  • Компанияға қатысты нысандарда туыстарын жұмысқа алуға тыйым салынады.
    Қызметкерлер өз туыстарын мердігерлерге немесе компаниямен жұмыс істейтін басқа ұйымдарға қызметкер шешім қабылдауға әсер ететін салаларда (қаржыландыру, бақылау, сатып алу және т.б.) жұмысқа орналастыруға рұқсат бере алмайды. Бұл шектеу осындай ұйымдарда басшылық лауазымдарды немесе үлесті атқаратын туыстарына қатысты. Қызметкерлер бұл шектеуден бас тартуды талап ете алады, бірақ кез келген ықтимал зиянды өтеуге міндетті болады.
    9
Бұзушылықтың келесі түрлері үшін жауапкершілік
  • Тәртіптік жауапкершілікке тартылатын бұзушылықтар
    • Туыстарын жұмысқа алу немесе оларды тікелей бағынышты етіп алу
    • Холдинг компанияларының жұмыстан босатылған қызметкерлерін басшының келісімінсіз жұмысқа қабылдау
    • Меншікті ақпаратты ашу немесе корпоративтік саясатты бұзу арқылы көпшілік алдында сөз сөйлеу
    • Клиенттермен, әріптестермен, серіктестермен қарым-қатынаста моральдық-этикалық нормаларды бұзу.
    • Мүлікке қатысты құмар ойындарға қатысу.
  • Еңбек шартын бұзуға әкелетін бұзушылықтар
    • Компаниямен байланысты үшінші тұлғалардан ақша, қызметтер немесе артықшылықтарды қабылдау.
    • Еншілес компаниялармен (соның ішінде туыстарына тиесілі) мәмілелер жасау.
    • Туыстарының бәсекелес компанияларда жұмыс істеуіне немесе олардың акцияларына ие болуына тыйым салуды бұзу. Коммерциялық құпияны заңсыз жария ету немесе пайдалану.
    • Компанияның немесе оның қызметкерлерінің беделін түсіретін жала жабу немесе жалған ақпаратты тарату.
  • Материалдарды құқық қорғау органдарына беруге әкелетін бұзушылықтар
    • Сыбайлас жемқорлық немесе жеке пайдаға байланысты басқа да әрекеттер жасау.
    • Компанияның беделіне нұқсан келтіретін немесе елеулі зиян келтіретін жала жабу.
    • Қаржылық шығындарға әкелетін ішкі ақпаратты теріс пайдалану.
Сонымен, қандай болуы керек?
  • -1-
    Әдепті
    Көргендердің барлығына сәлем жолдаңыз. Тұрғындар үшін, оларды көргеніңізге қуанышты екеніңізді білу маңызды.
  • -2-
    Формада
    Сіздің менеджерлеріңіз сізді таза формамен қамтамасыз етуі керек. Формадағы адамдарға үлкен сеніммен қарайды.
  • -3-
    Мәліметтерге мұқият
    Әр түрлі ғимараттардағы тұрғындардың бірдей деңгейде қызмет алуын қамтамасыз ету үшін әзірленген Стандарттарды ұстанғаныңызды бағалаймыз.
  • -4-
    Қамқорлы
    Бірден артық істеу – айналамыздағы адамдарға қамқорлық жасау – халқымыздың мұрасы.