Компания туралы
БАҚЫТТЫ ӨМІР СҮРУ

BI Group компаниясы құрылыс нарығында 30 жыл

  • BI Group не білесіз?
    Мүмкін біз туралы естіген боларсыз?)
  • Неліктен бізді таңдадыңыз?
    Мүмкін, белгілі бір себептер болды?)
  • Компанияда не әсер етті?
    Сізді не таңқалдырды?)
BI Development
Тұрғын үй, коммерциялық үй-жайлар мен бизнес орталықтарының құрылысы. Астана, Алматы және Атырау қалаларының ірі құрылыс салушы. Қызмет еткен жылдар ішінде 7 миллион шаршы метрге жуық тұрғын үй салынды.
Көбірек біліңіз
Қазақстандағы №1 құрылыстық компания
  • 194 орын

    ENR TOP 250 GLOBAL CONTRACTORS(2023 ж)

  • 7 273 798

    ш.м. тұрғын жылжымайтын мүлік және инфрақұрылым

  • 113 445

    тұрғын
BI Development

Таралу географиясы

BI Development

Өмірге арналған - Бигвилль экожүйесі

Біздің Жобаларымыз

Біз салт-дәстүр мен мәдениетті құрметтейміз

ҰЛТТЫҚ КИІМ КҮНІ

Барлығы қазақтың дәстүрлі ұлттық киімін, немесе ұлттық элементтері бар киім киеді. Құрылыс алаңындағы компаниялар жұма сайын ұлттық тағамдар дайындайды.
Біздің жұмысымыздың негізгі қағидаттары іргелі этикалық стандарттарға адал болуы керек. Еңбектегі адалдық пен әдептілік нарықтағы жоғары бәсекелестік жағдайында табысқа жетудің негізі болып табылады. Біз қабылдаған Әдеп Кодексі біздің холдингтің әрбір компаниясында ресми түрде бекітіліп, қолданысқа енгізілуі керек.

А.Ж. Рахимбаев

2004 жылы құрылған

BI Service басқарушы компаниясы

Ортақ мүлікке күтім жасау

Photo by Kolya
Басқарушы компанияда
470 қызметкер жұмыс істейді
Басқарушы компания және девелопмент
Басқарушы компанияның негізгі капиталы – тұрғындармен ұзақ мерзімді жақсы қарым-қатынас.
Илья Сотонин
Егер тұрғын үй кешені салынған болса
1
Тұрғындар жиналыс өткізеді
Меншік иелері басқару нысанын тұрғын үй кешенінің көлеміне және жоспарлап отырған міндеттердің шешіміне байланысты таңдайды.

  • төраға;
  • тексеру комиссиясы (ревизор)
  • үй кеңесі
2
Сауалнама жүргізіледі
Дауыс беру жазбаша форматта өткізіледі, онда меншік иелерінің жалпы санының 50%-ы (жалпы кворум) дауыс берсе және олардың 51%-ы ҚОЛДАП дауыс берсе, ол заңды болып саналады!
3
Басқару нысаны тіркеледі
Дауыс беру нәтижелерін тұрғындар басқа құжаттармен бірге Халыққа қызмет көрсету орталығына (ХҚКО) береді; заңды тұлғаны тіркеу кезінде хаттама, сауалнамалар, өтініш және мемлекеттік баж тапсырылады.
4
Мердігерлерді ізделінеді
Белсенді тұрғындар анықтау барысында келесі ретпен болуы керек:
  • төраға
  • тексеру комиссиясы (ревизор)
  • үй кеңесі
Үйге қызмет көрсету үшін мердігерлерді іздеңіз.
Мүмкіндік ретінде Басқарушы компанияны таңдауға болады.
  • Премиум Класс
    • Бөлмелердің әрқайсысында балкондар, лоджиялар, террассалар болуы міндетті болып табылады;
    • қабаттардың аздығы;
    • құрылыстың төмен тығыздығы;
    • жоғары сапалы инфрақұрылым;
    • ландшафты дизайнымен, шағын сәулет пішіндермен жақсартылған аумақ;
    • төбенің биіктігі 3 метр немесе одан да жоғары.
  • Бизнес Класс
    Ерекшелігі:
    • қабаттардың көп болуы;
    • белсенді дамыған аймақта орналастыру мүмкіндігі, бизнес орталықтарына жақын орналасуы.
  • Комфорт
    • Төбенің биіктігі - 2,7 м.
    • Пәтер аланындағы пәтерлер саны — 6,3 дейін.
    • Безендіру — жақсартылған.
    • Қауіпсіздік — домофон.
    • Балкон немесе лоджия міндетті түрде, 3-4 бөлмелі пәтерде - екеу болуы мүмкін
  • Стандарт
    • Айырмашылық белгілері:
    • ашық аумақ;
    • автотұрақ қарастырылмайды;
    • қарапайым қасбет дизайны.
  • Тұрғын үй кешенін басқару саласында 20 жыл
    Біз BI Group холдингінің бөлігіміз. Біздің имиджіміз біз үшін маңызды. Сондықтан біз үйді бұрынғы қалпында сақтауға мүдделіміз.
  • Мобильді
    қосымша
    Бір терезеде өтініш беру, орындалу жағдайын бақылау, қызмет ақысын төлеу
  • Қамқорлық орталығы 24/7
    Күтпеген жағдайда көмек көрсету немесе жай ғана кеңес беру үшін тұрғындармен үнемі байланыста.
  • Бақыт министрлігі
    Біз тұрғындар үшін іс-шаралар өткіземіз - BI Green, Балаларды қорғау күні, Жаңа жыл және т.б.

Біздің жауапкершілік салаларымыз

Біз қандай жұмыс жасаймыз?

  • Тұрғын үй кешенін ағымдағы жөндеу

  • Аумақты абаттандыру және көгалдандыру

  • Есептеу құралдарына, сорғы станцияларына және жылу қондырғыларына қызмет көрсету

  • Сантехника және электр жұмыстары

  • Жергілікті аумақты тазалау

  • Жарықтандыру жүйелеріне техникалық қызмет көрсету

  • Бейнебақылау жүйелеріне, қақпалар мен шлагбаумдарға техникалық қызмет көрсету

  • Өрттен қорғау жүйелеріне техникалық қызмет көрсету

  • Инженерлік желілер мен жабдықтарға қызмет көрсету

басқарушы компания және девелопмент
Ең бастысы, тұрғын бізге тек бір рет хабарласып, мәселені талқылауы керек. Әйтпесе, жағдайға ғана емес, бізге де көңілі толмайтын адамға айналады. Бұл оның бізге енді сенбейтінін білдіреді, ол сенбегендіктен және біз оны естімегендіктен, бізге дауысын көтереді.
Илья Сотонин
Қамқорлық Орталығы
Барлық сұраныстар CRM жүйесінде 24/7 -тәулік бойы тіркеледі, орындаушылар арасында таратылады, тұрғындар BIG App мобильді қосымшасында орындалу жолын бақылай алады.
  • Қонырау шалу

    24/7 сағаттық Қамқорлық орталығы

    330 – 330 / 8 701 8 330 330

  • Бұл BI Group тұрғындарына арналған барлық цифрлық қызметтерді бір мобильді қосымшаға біріктіретін электронды платформа.
  • QR оқу
    Ол клиентті BIG App қосымшасындағы сұраныс жіберу бөліміне тасымалдайды.
Қызметкерлердің белсенділігі - тиімділіктің негізгі факторы болып табылады
басқарушы компания және девелопмент

Бұл жұмыста ең бастысы - адамдарды сүю және олардың өмірін жақсартуға ұмтылу.

Илья Сотонин